سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وظیفه دوم:

محبت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه به طور خاص

 

دلیل عقلی: سرشت ها بر محبت کسی که به آن ها نیکی کند و واسطه احسان به آن ها باشد ساخته شده است، از همین روی در این مورد این آیه که: خدای تعالی به موسی وحی فرمود: »مرا نزد خلقم محبوب کن، و خلقم را نزد من محبوب گردان«. معصوم (ع) فرمودند:» [در ادامه] موسی گفت: ای پروردگار چگونه این کاررا انجام دهم؟خداوند فرمود: به آنان نعمت ها و بخشش های مرا یادآوری کن تا مرا دوست بدارند«.

 

دلیل نقلی: رسول خدا (ص) فرمودند:» خداونددر شب معراج به من وحی فرمود: اگر بنده ای از بندگانم آن قدر مرا پرستش نماید تا این که به هلاکت رسد، سپس در حالی که منکر ولایتتان باشد مرا ملاقات کند او را به جهنم خواهم برد، سپس فرمود: ای محمد آیا می خواهی آنان را ببینی؟ گفتم: آری.فرمود: در پیش رویت به پا خیز پیش رفتم ناگاه دیدم علی بن ابی طالب را و حسن بن علی و... حجت قائم(عج) که همچون ستاره درخشانی در میان آن ها بود.گفتم: ای پروردگار اینان کیستند؟ فرمود: اینان امامان هستند و این قائم(عج) است، حلالم را حلال و حرامم را حرام می نماید و از دشمنانم انتقام می گیرد، ای محمد او را دوست بدار که من او را و دوست دارنده او را دوست دارم«.

 اللهم عجل لولیک الفرج




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 91 مهر 6 توسط مجنون الحسین (ع)
    
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن